środa, 8 kwietnia 2015

informacja

Jak widzicie nie dodaję rozdziałów jak na razie. Nie wiem co mam zrobić dalej, może będę kontynuować, ale to po testach, gdy napiszę lub gdy wszystko zaliczę. 

Obiecuję, że was będę informować nawet jeśli zakończę. Nie wiem ile osób jeszcze wchodzi na to, ale jeśli ktokolwiek to sprawdza nie zostawiam was bez odpowiedzi czy to koniec pisania ff. 

Po prostu muszę wpaść na nowe pomysły i zachęcić moich znajomych, aby ocenili moje ff, haha

do następnego (może) 


NO I OCZYWIŚCIE NA WASZYCH OPINIACH I KOMENTARZACH ZALEŻY MI NAJBARDZIEJ!

7 komentarzy:

  1. Proszę wróć później do tego ff :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje ze jak najszybciej do nas wrocisz bo uwielbiam to opowiadanie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w testach (: kocham to ff postaraj się chociaż je dokończyć w wakacje gdy nazbierasz pomysłów (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czytam! I bardzi podoba mi sie to ff, prosze nie koncz go :*

    X.O.X.O
    PS. Your forever.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosze nie koncz skarbie! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że wrocisz , bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam i życzę weny

    OdpowiedzUsuń

Tekst

Kobiety są łatwe do zdobycia - wystarczy dobrze zastawić sidła.